ےﮧ נخے خآآآص◕‿◕

نــــه اسمـــش عشق است

 

نــــــه علاقـــــــه

 

نــــــه حتــــی عــــادتـــ

 

خـــــریت ... مـــحض استـــ

 

دلتنـــگ کســـی باشــــی

 

کـــه دلـــش بــا تــو نیســـتـــ ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مترسک
ساعت22:06---12 مهر 1393
من با این متنی که گذاشتی یه خاطره دارم
دمت گرم منو یادش انداختی
وقت کردی به منم سر بزن


DUYĞU
ساعت16:26---31 مرداد 1393
عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
و غمــت سـهم ِ مــن!


mahshid
ساعت11:06---14 مرداد 1393
واقعا لایککککک
پاسخ:mc


maryam
ساعت10:48---12 مرداد 1393
وبت شیکه ب منم سربزن خوشحال میشم
پاسخ:hatman


hasti
ساعت9:58---12 مرداد 1393
واقعا..
پاسخ: HEEEY


ye pesar
ساعت2:46---1 تير 1393
kheili khobe , yani webloget aliye



nemidonam chi begam best design



ama mohtavaye site mohemtare ke to ba derayat por kardi siteto afarinnnnnn



clap clap clap



in fb mane dos dashti addam kon



https://www.facebook.com/hessamg1000
پاسخ:باشههههه مرســــــــــــــی


HanieH
ساعت13:52---24 خرداد 1393
hi golm....
az webet kheili khosham omad....
bia webam...
link shodi pa linkam kon....
پاسخ:bash aziz


crazy_96
ساعت17:36---14 خرداد 1393
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی...
پاسخ:khahesh


محمدامین
ساعت11:50---11 خرداد 1393
salam shaghayegh jan khubi ? be man sar nemizani dirvaghte . be webam biya . dust ghadimi . webet aliye mise hamishe
پاسخ:mc mohammad amin jan


maryam & alireza
ساعت10:26---11 خرداد 1393
مثل همیشه عالی بود...

آپ کردم بهم سر بزن
پاسخ:به سلامتی باشه


arezo
ساعت11:57---6 خرداد 1393
عاااااااااااااااااااشق این مطلبتم لااااااااااااااااااااااایک اجی
پاسخ:mc


روشنک
ساعت11:12---29 ارديبهشت 1393
سلام ممنون به من سر زدی

وبت خیلی قشنگه .لینکی گلم
پاسخ:شما هم لینکی


donya
ساعت13:35---28 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگت قشنگه با جمله هات خیلی حال کردم

لینکت کردم گلم
پاسخ:مرسی منم لینکت میکنم


کیانا
ساعت10:21---28 ارديبهشت 1393
وب قشنگی دارید . موفق باشید
پاسخ:tnx


نیلوفر
ساعت14:16---27 ارديبهشت 1393
وبت خشگله خوشحال میشم به منم سربزنی

تبادل لینکم داشته باشیم قالب ئبلگتم خیلی جوجله منم میخوام
پاسخ:مرسی عزیزم میگم از کجا گرفتم قالبمو


♂ᗩ๕☤ʁℯɀα♥๓αʁƴᴀღ♀
ساعت20:11---26 ارديبهشت 1393
ممنون ک ب وبم سر زدی وب شما هم خیلی قشنگه اگه دوست داشتید لینک کنید و خبرم کنید لینکتون کنم
پاسخ:مرسی دوست عزیز


مریم
ساعت19:55---26 ارديبهشت 1393
خیلییییییی قشنگ بود...
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. .
ےﮧ נخے خآآآص◕‿◕
ABOUT

مـטּَ یڪ בخترم טּَ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ ﻓﻘﻂ ﺁﻝ ﺍﺳﺘـآﺭ ﻣﯿﭙﻮﺷﻢ ﻭ ﻧﮕﺮآטּ ﭘآڪ ﺷـבﻥ ُﺭﮊﻡ ﻧﯿﺴﺘﻢ טּَ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ ﺣﻮآے ﮐﺴے ﻧﻤﯿﺸﻮﻡ ﮐـہ ﺑـہ ﻫﻮآے בﯾﮕﺮے ﺑﺮﻭב ﺍﺗﻔآﻗﺎ ﭼﺮآ (!) ﮔآﻫے ﻫﻮﺱ ﻣﯿڪﻨﻢ ڪﻔﺶ ﭘآﺷﻨـہ 15 ﺳآنـﺖ ﺑﭙﻮﺷﻢ (!) ﺭﮊ ﻗـــﺮﻣﺰ ﺑﺰﻧﻢ...لـآڪ ﻫآﯾﻢ ﺭآ ﺑآ ُﺭﮊﻡ ﺳِﺖ ڪﻨﻢ (!) ﻫﻮﺱ ﻣﯿڪﻨﻢ ﻣﻮﻫـآﯾﻢ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ڪﻨﻢ . . . ﺍﻣـآ ﻫﻤـہ ے ﺍﯾﻦ ڪآﺭﻫآ ﻓﻘﻂ ﺑﺮآے ﺗﻮﺳﺖ (!) ڪہ ﻓﻘﻂ ﯾڪ ﻟﺤﻈـہ ﺑﺒﯿﻨے ﻫﻤآטּ ﻟﺒﺨﻨב ﻫﻤآטּ ﺭﻭﺯ ﻫآ ﻣـטּ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺣﻮآے ڪﺴے ﻫﺴﺘﻢ ڪہ ... ﺑـہ ﻫﻮآے בﯾﮕﺮے ﺭﻓتـ .
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. ·٠•●♥ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ با حـــــــالاش بفــــرما تو ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·
ღבُפֿـتَرے بـ ـ ـا احـسـاسـاتــــــ وَحشـﮯ.. ღ
♬♣♡✿*☻*♥*☺*پرنسس آریایی*☺*♥*☻*✿♡♣♬
NaroBemon
computer village
miiiina
Why always me?
عاشقانه های من ♥ تو
◗★☆נُنـــیـــآیـــے مُــتـِــفـــآۅِتــــ☆★◖
دارم از تو مـــی نویسم
פֿــــ ωـ ـــــتـہ از دنــــــ یـ ـــــآ
vampire diries
به خودت باخـــــــــــــــــــتم
حقیقت عشق
بیخیال غم...
black rose
...خانمی که خودم باشم
˙·٠•●ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ♥ℳαтαʁзαк♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ●•٠·˙
love cigary
همهــــــ چیـــ
✘گآلرے شقاےـق✘
.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥عشق هميشه جاويد ♥●•٠·˙
♥ رویآی شیرین مَن♥
روزگار من و تو
crazy boy
˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙
I LOVE U ?
عاشــــــــقانـــــــه
♀دختر ساده...♀
تنهایی مطلق
سهم عشق من از زندگی
roman
هجوم سنگین زندگی
ادمک
باحالاش بیان تو !!!!!!!!!
عشق 2 طرفه
درباره یــــــ تیلور سویفت
دردِ عشق
♥♥ عکسهای عروسکی♥♥
♥ღEhsase Zakhmiღ♥
√مواظـــبـــ /قَلــبـــ♥ــــتــــ /باشــــ√
I LOVE U?
دختری از جنس باران
دنیــــــــــــــــــــــــای دختران
pink lovely girl
chakelz1
شعـــرهـای عـاشقـــانـه
ایزد باران
لـحظه های عاشقی
عشق پاک
اگر تنها ترین تنهایان شوی باز هم خدا هست
عشق یا چیزی به نام دروغ
Broken Angel
قالب هاے تیڪ
LOoOoOVE
باران عشق
دلنوشته های دخترمردادی
خـــــــــستــــــه دل
Wink blue
به یاد عشق یواشکیم
Ant!_b0y
محشــــــــرتریــــــــن
san niea ba-love
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو





OTHER